Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Ιερός Ναός Μεταμορφώσεως του Σωτήρος - Ζαγορά 3

Ναι, καλά θυμόμουν, υπήρχαν άλλες δυο φωτογραφίες.

Ο παπά - Δημήτρης είχε τρέξει μέσα στο Ιερό, για να μου δώσει εικονίτσες του Νέου μας Αγίου!
Μου έδωσε δύο μικρές και μία μεγάλη, να την κορνιζώσω.
...Απ' τους λίγους παπάδες της εποχής μας!
Νά 'ναι γερός!

Μετά, με είδε να στέκομαι στην πόρτα...
"Θέλεις κάτι;" με ρώτησε και έτρεξε προς το μέρος μου.
"Όχι, παπά μου... Μια τελευταία φωτογραφία, μόνο!..."

Αυτό το κλικ ήταν πρωτοβουλία της μηχανής.
Κράτησε τα σκαλιά, ίσως και τον γρήγορο χρόνο που τα κατέβηκα...


Ο Όσιος Θεοφόρος Δανιήλ, του εκ Ζαγοράς 1840


"Είδες; Ένα μικρό χωριό, κι όμως έβγαλε δύο μεγάλους Αγίους!" μου είπε με θαυμασμό ο παπά - Δημήτρης.
Ο Άλλος Άγιος είναι ο Τριαντάφυλλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου