Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Ιερός Ναός Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ζαγοράς 2 - Όσιος Θεόφόρος Δανιήλ εκ Ζαγοράς

Ιερός Ναός Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Ζαγοράς - Όσιος Θεόφόρος Δανιήλ εκ Ζαγοράς

Τρέχοντας, μα μπουσουλώντας ψυχικά, έχεις μπει σε εκκλησιά;
Έκθαμβη, σα χαζό!
Σαν τον νηστικό που του δείχνουνε γεμάτα τραπέζια και γκουρλώνει τα μάτια...
Κάπως έτσι.
 


Ενώ εγώ χαιρέτησα και ευχαρίστησα τον Καινούργιο μας Άγιο (άλλη στιγμή το γιατί), ο παπάς, σχεδόν τρέχοντας, πήγε στο Ιερό.

Δε θα ξεχάσω ποτέ μου την στιγμή που πλησίαζα και συγχρόνως άναψε το Φως του Ιερού και φωτίστηκε η Σταύρωση!
Συγκλονίστηκα!
"Σωτήρας παρών, κι εδώ για σένα!" σα να μου έλεγε!
Τί να γράφω;
Δεν έχω γράψει πιο βιαστικά κείμενα, απ' αυτά, απόψε!
Κι αυτό, γιατί πάλι τρέχω να προλάβω χρόνους οικογενείας, πριν ανοίξουν τηλεοράσεις, κι αρχίσουν ποδόσφαιρα!
θα επανέλθω για διορθώσεις, δεν με πειράζει αν εκτεθώ, δεν έχω και το γράμμα α, κι έχω πρόβλημα.


Κι ήθελε, λέει, να σταματήσει εδώ αυτή η ανάρτηση, αν και νομίζω, έχω κι άλλες φωτογραφίες, ακόμα!

ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τον παπά Δημήτρη Ξυνογαλά (είμαστε και συγγενείς), που έκανε μια τόσο μεγάλη χάρη για μένα!
Αντί να ξαπλώσει, να φάει, κουρασμένος απ' το κτήμα, ντύθηκε και "έτρεξε" στην κυριολεξία, για να προσκυνήσω εγώ!
Να τον έχει ο Θεός, τόσο τον ίδιο, όσο και την οικογένειά του, ΚΑΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου